عمومی

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد

درصورتی‌که از مبارزه دائم با موهای زائد خسته شده باشید ممکن است به لیزر موهای زائد فکر کرده باشید؛ اما با وجود این همه دستگاه لیزر موجود در بازار، چگونه بدانیم کدام یک را انتخاب کنیم؟ در این مقاله سعی شده است بدون هیچ‌گونه جانب‌داری به معرفی چند مورد از بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد پرداخته شود تا کار انتخاب بهترین دستگاه برای شما راحت‌تر شود.

عواملی که در انتخاب بهترین دستگاه لیزر باید در نظر گرفت

لیزر موهای زائد یک متد زیبایی درمانی غیرتهاجمی است که از پرتوهای متمرکز نور جهت حذف فولیکول‌های مو استفاده می‌کند. این فرایند می‌تواند نتایج طولانی‌مدتی داشته باشد و برای افرادی که می‌خواهند موهای زائد بدن یا صورت خود را کاهش دهند یک گزینه عالی محسوب ‌شود. برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد باید به عوامل متعددی توجه نمود. برخی از این عوامل شامل رنگ پوست، رنگ مو و اندازه ناحیه‌ای است که می‌خواهید درمان کنید.

همچنین توجه به نوع فناوری لیزر مورداستفاده در دستگاه، هزینه و ضمانت دستگاه از دیگر عوامل مؤثر در انتخاب بهترین دستگاه هستند. خرید از مراکز معتبر از دیگر عوامل مؤثر در انتخاب بهترین دستگاه لیزر است. گروه مهندسی پزشکی آفرودیت لیزر یکی از برترین ارائه‌دهندگان تجهیزات پزشکی و دستگاه‌های لیزر است که با بهره‌گیری از دانش روز و همچنین با حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی توانسته پیشرفته‌ترین و به‌روزترین تجهیزات پزشکی را تهیه نموده و به جامعه پزشکی کشور عرضه نماید. جهت خرید دستگاه لیزر  و دیگر محصولات می توانید به وب‌سایت آفرودیت مراجعه نمایید.

معرفی بهترین دستگاه‌ های لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی بهترین متدها جهت رهایی از موهای زائد است که در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای حذف فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. انتخاب نوع دستگاه جهت بهره مندی از بهترین خدمات لیزر مهم است. برخی از بهترین دستگاه های لیزر حذف موهای زائد عبارتند از:

1. دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم توسط شرکت آلما در چین تولید شده است که این شرکت جزء 5 شرکت برتر در صنعت تجهیزات پزشکی در جهان است و همچنین دارای رتبه 1 تجهیزات پزشکی در کشور چین است. این دستگاه با برخورداری از سیستم خنک‌کننده قوی، تجربه‌ای بدون درد همراه با عملکرد عالی را ارائه می‌دهد. شرکت آلما با شعار < < فناوری‌ها گران هستند، ولی نه همیشه! > > دستگاه لیزر تیتانیوم را با فناوری پیشرفته و کامل و درعین‌حال با قیمت رقابتی به بازارهای جهانی عرضه نموده است.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی برخی دستگاه های آزمایشگاهی پرکاربرد با انواع و کاربرد شان

معرفی این دستگاه با قیمت اقتصادی موجب شده دستگاه تیتانیوم به‌سرعت در بازارهای جهانی از جمله ایران جایگاه ویژه‌ای پیدا کند. همچنین کلینیک‌ها با استفاده از این دستگاه توانستند خدمات لیزر را با هزینه اقتصادی به عموم ارائه نمایند. علاوه بر این موارد دستگاه لیزر تیتانیوم با برخورداری از سه طول‌موج الکس، اندیاگ و دایود توانسته عملکرد مطلوبی از خود در تمام طیف‌های رنگی پوست ارائه دهد. در کل باید گفت دستگاه لیزر تیتانیوم جزء بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد است که گزینه مناسبی، هم از لحاظ عملکرد و هم از لحاظ اقتصادی جهت خرید برای مراکز درمانی و کلینیک‌ها است.

2. بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد؛ دستگاه لیزر دایود

برندهای متفاوتی از لیزر دایود در بازارهای ایران وجود دارد. دستگاه لیزر دایود به علت استفاده از طول‌موج دایود با این نام شناخته می‌شود. دستگاه لیزر دایود عملکرد بسیار مطلوبی برای طیف رنگی پوست‌های تیره دارد. این دستگاه همچنین جهت استفاده برای پوست‌های روشن دارای تنظیمات خاص است. اغلب این دستگاه‌ها ساخت کشور چین هستند و به دلیل هزینه اقتصادی در اکثر کلینیک‌های زیبایی پوست و مو و مطب پزشکان در دسترس هستند. دستگاه دایود با عمق نفوذ زیاد، توانایی بالایی در تخریب ریشه مو و در نتیجه ازبین‌بردن موهای زائد دارد. در مقابل باید به این نکته توجه داشت که در صورت عدم استفاده درست از این دستگاه، می‌تواند دارای عوارضی باشد. لیزر دایود به دلیل در دسترس‌بودن و هزینه اقتصادی می‌تواند در لیست بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد قرار بگیرد.

3. دستگاه لیزر کندلا

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات لیزر در جهان شرکت کندلا است که محصولات خود را در بیش از 90 کشور به فروش می‌رساند. تقریباً می‌شود گفت که کلینیک‌های سطح یک در دنیا از این دستگاه لیزر استفاده می‌کنند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت دستگاه لیزر جنتل پرو کندلا است که پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر جهت ازبین‌بردن موهای زائد در جهان است. این دستگاه دارای دو طول‌موج الکس و اندیاگ است که مناسب برای پوست‌های تیره و روشن است.

این مطلب را هم بخوانید :   معرفی برخی تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و کاربرد شان

لیرز کندلا در ایران نیز نشان‌دهنده بالاترین سطح کیفی مراکز لیزر است که باتوجه‌به افزایش قیمت ارز در سال‌های اخیر، افزایش قیمت قابل‌توجهی داشته است. به همین دلیل خدمات لیزر موهای زائد با این دستگاه نیز دارای هزینه بیشتری خواهند بود. درصورتی‌که تمایل به استفاده از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد دارید لیزر کندلا انتخاب اول شما خواهد بود.

4. دستگاه لیزر الکساندرایت

اگر تابه‌حال درباره لیزرکردن موهای زائد تحقیق کرده باشید به‌احتمال زیاد نام دستگاه لیزر الکساندرایت را شنیده‌اید. در واقع می‌توان گفت دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین و در حین حال بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد بدن محسوب می‌شود. از جمله مهم‌ترین ویژگی دستگاه لیزر الکساندرایت قابلیت تنظیم طول‌موج و انرژی نسبت به پوست و موی افراد مختلف است. وجود این ویژگی موجب شده بسیاری از کارشناسان پوست و مو این دستگاه را به‌عنوان قوی‌ترین دستگاه لیزر موهای زائد معرفی نمایند.

5. دستگاه لیزر الیت پلاس

دستگاه لیزر الیت پلاس ساخت شرکت معتبر سایناشور آمریکا است و مانند رقیب خود کندلا دارای دو طول‌موج الکساندرایت و اندیاگ است که به طور هم‌زمان از آن‌ها بهره می‌برد. این دستگاه یکی از گران‌ترین مدل‌های دستگاه لیزر موهای زائد است که به همین دلیل به‌صورت محدود در ایران در دسترس است.

جمع‌بندی

امروزه یکی از مهم‌ترین نکات برای افرادی که می‌خواهند لیزر موهای زائد انجام دهند انتخاب دستگاه لیزر است. دستگاه‌های لیزر مختلفی در ایران استفاده می‌شوند که هر یک مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. انتخاب بهترین دستگاه لیزر حذف موهای زائد از نکات مهم برای لیزر موهای زائد و رسیدن به نتیجه مطلوب است که باید به آن توجه نمود تا شاهد بهترین لیزر موهای زائد باشید.

کلینیک ها و مراکز معتبر فعال در زمینه لیزر می توانند برای قیمت و خرید بهترین دستگاه های لیزر به وب سایت آفرودیت لیزر مراجعه کنند و بعد از مشاوره کارشناسان خریدی مطمئن را تجربه کنند.