ترفند ها و آموزش ها

 بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی

امروزه استفاده از روش‌هایی مانند FIT و یا FUT و البته SUT برای کاشت مو امری رایج است. قطعا ریزش و اتفاقی ناراحت کننده برای افراد بوده و بخش زیادی از اعتماد به نفس افراد به برخورداری از موهای زیبا و پرپشت ارتباط دارد. افرادی که نسبت به همسالان خود دارای موهای کمتری هستند، احتمالا دچار افت اعتماد به نفس می‌شوند. خوشبختانه امروزه علم پزشکی با پیشرفت‌هایی که داشته است، امکان انجام کاشت مو از طریق انواعی از روش‌ها را فراهم کرده است. در این مطلب قصد داریم بهترین روش‌های کاشت موی طبیعی را خدمت شما معرفی کنیم. اگر شما هم قصد دارید ظاهری زیبا به پوست سر خود ببخشید، این مطلب را تا انت‌ها مطالعه کنید.

نگاهی به شناخته شده‌ترین روش‌های کاشت مو

اگر از ما بپرسید که بهترین روش‌های کاشت مو کدامند؟ ما بدون شک لیست زیر را شرح می‌دهیم:

  • روش FUE: این روش که به عنوان روش برداشت واحد فولیکولی شناخته می‌شود، فرایندی است که طی آن فولیکول‌های دارای تراکم کافی مو برداشته شده و در بخش‌هایی که به مو نیاز دارند، کاشته می‌شوند. در این صورت پوست سر دارای ظاهر بهتری خواهد شد.
  • روش FUT: از این متد به عنوان روش پیوند واحد فولیکولی یاد می‌شود. در این فرایند کاشت مو از میکروسکوپ‌های قدرتمند برای جداسازی فولیکول‌ها و کاشت آن‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از میکروسکوپ می‌توان انتظار بهتر تامین شدن پوشش سر و ایجاد پوششی یکنواخت در این ناحیه بود. درصورتی که رنگ موی شما جو گندمی و یا طیف روشن است، این روش برای شما کارایی زیادی دارد.
  • روش SUT: بدون شک از این روش می‌توان به عنوان یک نوآوری در عرصه کاشت مو یاد کرد. در این متد کاشت مو هیچ جای زخمی روی سر نخواهد ماند و جالب است که بدانید متد SUT موفق به دریافت تاییدیه FDA یا همان سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیز شده است. این روش هم برای مردان و هم برای زنان کارایی مثال زدنی را داراست. اگر از این روش استفاده کنید، هیچ کس تشخیص نخواهد داد که موهای شما کاشته شده هستند و کاملا ظاهری طبیعی خواهد داشت.
  • روش PRP: برای انجام این روش، فولیکول‌ها باید در محیط آزمایشگاه تکثیر شوند. برای درمان طاسی و پرپشت شدن موها و البته حفظ نتیجه عمل کاشت مو، بدون شک این گزینه از بهترین راه‌های پیش روی شماست. برای انجام این روش از پلاسمای غنی شده خون خود فرد استفاده می‌شود. این پلاسما دارای ترکیبی فعال کننده نیز بوده که سبب بهبود فعالیت کلاژن‌سازی پوست نیز می‌شود.
این مطلب را هم بخوانید :   سیگار برگ

پیشنهاد مطالعه: کاشت مو به روش جراحی و غیرجراحی (FUT و FIT)