ترفند ها و آموزش ها

بهترین فیلم‌های طنز سال ۱۴۰۲ چه فیلم‌هایی هستند؟

سینمای ایران با تولید فیلم‌های طنزی نظیر فسیل، هاوایی، ویلای ساحلی و… تلاش کرد مخاطبان را در سلا ۱۴۰۲ حسابی جذب خود کند. در این مطلب قصد داریم بهترین فیلم‌های این ژانر را به همراه عوامل سازنده و البته داستان آن‌ها شرح دهیم. اگر برای شما نیز سوال است که «بهترین فیلم‌های ایرانی طنز سال ۱۴۰۲ چه فیلم‌هایی هستند؟» این مطلب برای شماست. پس به ما؛ کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی اعتماد کنید و تا انت‌ها همراه ما باشید.

جذاب‌ترین آثار طنز سینمای ایران در سال ۱۴۰۲

در ادامه مطلب خدمت شما خواهیم گفت که کدام آثار سینمایی، علاقه مندان به این حوزه را حسابی جذب کردند. آیا شما هم به آثار طنز علاقه‌مند هستید؟ پس تا انت‌ها با ما همراه باشید.

هاوایی

این از بهمن گودرزی یکی از شناخته شده‌ترین آثار طنز در سالی که گذشت بود. در این فیلم بازیگرانی چون امیر جعفری، امین حیایی، ریحانه پارسا ایفای نقش کرده و داستان فردی روایت می‌شود که قصد مهاجرت دارد. او در این مسیر تبدیل به یکی از چهره‌های شناخته شده فضای مجازی می‌شود و از همین طریق اتفاقاتی در زندگی او رخ می‌دهد که فکرش را هم نمی‌کرد.

ویلای ساحلی

این فیلم با بازی بازیگرانی چون ریما رامین فر، رضا عطاران، پژمان جمشیدی و… یکی از محبوب‌ترین آثار طنز سالهای اخیر سینمای ایران می‌باشد. در این فیلم قرار است داستان خانواده‌ای روایت شود که باید ۶ ماه به عنوان سرایدار یک ویلای ساحلی حضور یابند. این ویلا برای فردیست که به منظور ثبت نام دخترش در دانشگاه به خارج از کشور رفته است. هم اکنون ویلا دراختیار یونس و همسر چاوش؛ صاحب ویلا می‌باشد. اما برادر زن یونس، که نقش او را رضا عطاران بازی می‌کند، برای آن‌ها ماجراهایی را رقم می‌زند. این فیلم توسط یکی از کارگردانان مشهور سینمای ایران؛ یعنی کیانوش عیاری تولید شده است.

این مطلب را هم بخوانید :   اهمیت استفاده از کرم های دور چشم

هتل

بدون شک این فیلم از بهترین آثار طنز سینمای ایران در سال ۱۴۰۲ بود. هتل توانست رکورد فروش ۲۶۱ میلیارد تومان را برای خود ثبت کند و بعد از فسیل به عنوان پرفروش‌ترین فیلم ژانر خود تلقی شود. در این فیلم بازیگرانی نظیر ریما رامین فر، پژمان جمشیدی، محسن کیایی، صدف اسپهبدی و… ایفای نقش کرده و آن را تبدیل به اثری کاملا مفرح کرده اند. کارگردان این فیلم مسعود اطبایی بوده و در این فیلم داستان مردی روایت می‌شود که بعد از طلاق همسر اول، حال با زن دیگری آشنا شده، اما هنوز هم چالش‌هایش با نخستین همسر به پایان نرسیده اند.