ترفند ها و آموزش ها

زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵

معمولا نتیجه لاتاری چیزی حدود ۶ ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام در آن مشخص می‌شود. اما سوالی که افراد دارند این است که چطور می‌توانند نتیجه آن را پیگیری کنند؟ ایا برای این مهم پیامک و یا تماسی با ما گرفته می‌شود یا خیر؟ همچنین زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ نیز مورد دیگری است که افراد درباره آن سوال دارند. همچنین یافتن مجموعه‌ای متخصص در زمینه ثبت نام لاتاری و انجام تمام اموری مربوط به خارج از کشور برای هر فردی دغدغه است. در این باره به خوبی می‌توانید روی موسسه کارت سبز، به عنوان پلی بین ایران و خارج از آن حساب کنید.

چه زمانی نتایج لاتاری ۲۰۲۵ دقیقا اعلام می‌شود؟

همانطور که به خاطر دارید این برنامه، یعنی ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ در ماه اکتبر ۲۰۲۳ و یا همان مهر ماه ۱۴۰۲ هجری شمسی انجام شد. اما قرار است در روز ۴ می‌۲۰۲۵ این نتایج ساعت ۱۲ ظهر به وقت کشور آمریکا اعلام شوند. این تاریخ دقیقا معادل ۱۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است. اما موردی که بسیاری از افراد آن را نمی‌دانند، ارتباط بین زمان ثبت نام لاتاری، زمان اعلام نتایج آن و زمان بسته شدن پرونده‌اش است. در ادامه در این باره توضیحات کاملی خواهیم داد.

بین زمان ثبت نام لاتاری و زمان اعلام نتایج آن چه ارتباطی است؟

موردی که بسیاری از افراد درباره‌اش سوال دارند، تاریخ دقیق اعلام نتایج لاتاری است. بسیاری از افراد تصور اشتباهی در این باره دارند و برای نمونه فکر می‌کنند چون در سال ۲۰۲۴ هستیم، پس برای لاتاری ۲۰۲۴ ثبت نام می‌کنند. برای نمونه درصورتی که در سال ۲۰۲۴ در لاتاری ثبت نام کنید، نتایج آن ۲۰۲۵ اعلام می‌شود و البته که پرونده این مسئله در سال ۲۰۲۶ بسته می‌شود. تمامی این موارد مربوط به برنامه لاتاری ۲۰۲۵ هستند.

این مطلب را هم بخوانید :   توضیحات کامل درباره ضریب منطقه ای

حال با توجه به چنین قاعده ایی بیایید درباره زمان دقیق اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید شروع ثبت نام این برنامه مربوط به سال ۲۰۲۳ بوده است. اما اعلام نتایج آن به ۲۰۲۴ مربوط بوده و بسته شدن این پرونده به ۲۰۲۶ موکول می‌شود. بنابراین اگر در سال ۲۰۲۳ در لاتاری ثبت نام کرده اید، برای لاتاری ۲۰۲۵ ثبت نام کرده اید.

اطلاع از نتایج لاتاری

شاید فکر کنید که به دنبال اعلام نتایج لاتاری برای شما پیامک ارسال می‌گردد و تماس با شما گرفته می‌شود اما اینطور نیست. مرجع لاتاری هیچ اعلانی برای شما ارسال نمی‌کند. بنابراین مراقب سودجویی‌های احتمالی باشید. البته که موسسه ما در زمینه استعلام گرفتن و مطلع کردن شما از این نتایج به خوبی درخدمت شماست. به امید تعبیر رویای برنده لاتاری شدن برای شما!