عمومی

بررسی شارژر جعلی سامسونگ در مقابل شارژر اصلی سامسونگ

شارژرهای تقلبی کپی غیرمجاز شارژر اصلی سامسونگ هستند که توسط اشخاص ثالث ساخته شده اند. این شارژرها اغلب با مواد با کیفیت پایین‌تر ساخته می‌شوند و ممکن است استانداردهای ایمنی مشابه شارژرهای اصلی سامسونگ را نداشته باشند. در نتیجه، آنها ممکن است مستعد گرم شدن بیش از حد، اتصال کوتاه یا سایر مسائلی باشند که می‌توانند خطرناک باشند.

چند راه برای تشخیص تفاوت بین شارژر اصلی سامسونگ و تقلبی وجود دارد:

1. بسته بندی

شارژرهای اصلی سامسونگ معمولاً در یک جعبه مقوایی سفید یا قهوه ای با نشان سامسونگ روی آن قرار می گیرند. اگر بسته بندی مشکوک به نظر می رسد یا در جعبه نیست، ممکن است تقلبی باشد.

 

2. قیمت

شارژرهای اصلی سامسونگ نسبت به شارژرهای تقلبی گران تر هستند. اگر قیمت یک شارژر خیلی خوب به نظر می رسد که درست نباشد، ممکن است تقلبی باشد.

 

3. کیفیت

شارژرهای اصلی سامسونگ از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند و باید محکم و خوش ساخت به نظر برسند. شارژرهای تقلبی در مقایسه ممکن است ارزان یا ضعیف به نظر برسند.

 

4. شماره سریال

شارژرهای اصلی سامسونگ دارای شماره سریالی هستند که روی بسته بندی و خود شارژر چاپ شده است. برای بررسی معتبر بودن شماره سریال می توانید از وب سایت پشتیبانی سامسونگ استفاده کنید.

استفاده از یک شارژر اصلی سامسونگ برای اطمینان از ایمنی دستگاه و داشتن بهترین عملکرد ممکن در شارژ بسیار مهم است. شارژرهای تقلبی می توانند خطرناک باشند و ممکن است به خوبی شارژرهای اصلی کار نکنند.

  1. شارژر سریع تطبیقی اورجینال در مقابل جعلی سامسونگ؟
این مطلب را هم بخوانید :   چطور در المپیاد ریاضی موفق شویم؟

پاسخ: چه شارژ سریع باشد یا نه، می توانید به روش تست بالا مراجعه کنید.

 

  1. شارژر سامسونگ 25 واتی (25 وات) واقعی در مقابل تقلبی؟

پاسخ: صرف نظر از میزان توان، می توانید به روش تست بالا مراجعه کنید.